Termékismertetők, tájékoztatók, újdonságok bemutatása.
|
Írta: Biberika János
|
2010. szeptember 17. péntek, 00:00 |
Az álló és a fekvő elrendezés összehasonlítása csöves gyors-gőzfejlesztőknél
A gyors-gőzfejlesztők csőkígyójának elhelyezésekor két lehetőséget szoktak megvalósítani: vagy álló, függőleges helyzetben, vagy vízszintesen, fekvő helyzetben helyezik el a berendezés „szívét”, az acél csőkígyót. A németországi, Krefeld székhelyű CERTUSS, Európa vezető gőzfejlesztő gyártója 50 éves gyártói tapasztalat mellett már 30 éve nem gyárt vízszintes elrendezésű gépeket. Hogy miért is? |
Bővebben...
|
|
Írta: Biberika János
|
2010. szeptember 17. péntek, 00:00 |
Gőzös-önjáró, ágyúk vontatására.
1763-ban egy katona – mindenkit megelőzve - egy önjárót készített, amelynek hajtóerejéül a gőzt használta. Olvassa tovább a gőzös érdekességet! |
Bővebben...
|
Írta: Biberika János
|
2010. augusztus 10. kedd, 13:33 |
Függőleges elrendezés a legoptimálisabb megoldás
A gőzfejlesztők által előállított gőz jó minőségéhez hozzátartozik a csőkígyós megoldás, e nélküli konstrukciók esetén váratlan és meglepő problémákra lehet számítani (nyomásvesztés, vizesedés). A CERTUSS több mint ötven év tapasztalattal rendelkezik a gyors-gőzfejlesztő gyártás területen, így a csőkígyót a legoptimálisabban tudta kifejleszteni:már 30 éve csak függőleges konstrukciót alkalmaznak, jó minőségű anyagokat használnak, magas technológiai fegyelem mellett. Hogy miért fontos ez a tapasztalat? Nézzük: |
Bővebben...
|
|
Írta: Biberika János
|
2010. augusztus 10. kedd, 11:34 |
Hasznosítsa veszteség nélkül a kondenz hőjét!
Energiamegtakarítás Parcovappal. Hővisszanyerő rendszer most kedvezményes fizetési feltételekkel! PARCOVAP-ot speciálisan a CERTUSS gőzfejlesztőkhöz fejlesztették ki, olyan technológiák esetében ahol a visszatérő kondenz aránya viszonylag magas. |
Bővebben...
|
Írta: Horváth Andrea
|
2010. augusztus 10. kedd, 08:56 |
Thermomobillal az üdülőhelyeken
Thermomobil
Ismerkedjünk meg a gőzenergia modern úttörőjével. A svájci Roger Waller az elmúlt évtizedet a gőzgépek áttervezésével töltötte, modernizálva a gőzmozdonyokat, tisztábbá és kifizetődőbbé téve azokat elődeikhez képest. Átdolgozott gőzgépei Svájc és Ausztria vasútvonalain futnak, egy lapátkerekes gőzhajót hajtanak a Genfi-tavon és hamarosan a holland és indiai vasutakon is megjelennek. Waller felismerte, hogy a gőzmeghajtásban még mindig rengeteg lehetőség lakozik és mérnöki cége, a schaffhauseni DLM segítségével a közutakra is visszahozná az erőforrást.
|
Bővebben...
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>
|
Oldal 8 / 11 |