Írta: Horváth Andrea
|
2014. február 24. hétfő, 13:21 |
Házias ízesítés, családi tulajdon
Öcsi Hús Zrt
Mátészalkán, egy családi tulajdonú Zrt. keretén belül 1993 óta gyártanak kiváló húskészítményeket, sertés-, marha és baromfihús feldolgozásával. Az Öcsi Hús Húsipari Termelő és Kereskedelmi Zrt. évente mintegy 2400 tonna készterméket állít elő, ami 30 féle termékből áll, mintegy 55 fő 2 műszakos foglalkoztatásával, 1200 négyzetméteren. |
Bővebben...
|
|
Írta: Biberika János
|
2014. november 09. vasárnap, 00:00 |
Rugalmasság - egy fontos szempont a kazántípus kiválasztásakor-
- Az elmúlt két-három évben relatíve nagyobb teljesítményekre (2-4 t/h) kerestek igen nagy nevű és múltú magyar cégek gőztermelő egységre megoldást. Mivel a termelésük volumene biztosított számukra egy folyamatos, magas kiterheltséget gőz szempontjából, így ezekre a helyekre „hagyományos” nagyvízterű kazánokat építettek be.
|
Bővebben...
|
Írta: Horváth Andrea
|
2013. február 22. péntek, 00:00 |
Gőznyomás a legvalódibb értelemben
Gőz a könyvnyomtatásban
Friedrich Koenig a gyorsnyomdai gép feltalálója, alapítója volt a Koenig és Bauer cégnek, a legrégebbi és időközben a második legnagyobb nyomdagép gyártójának a világon. Könyvnyomtatónak tanult, ezért fő érdeklődése a nyomdagépek felé irányult, 1803-an Suhlban egy gépi hajtású nyomtatógépet szerkesztett. |
Bővebben...
|
|
Írta: Horváth Andrea
|
2012. október 12. péntek, 00:00 |
CERTUSS rendszerrel csökkenthető a gázfogyasztás
Diósgyőri Papírgyár
Az emberiség már nagyon régóta használja a pénzt, mint fizetőeszközt. A csigaházakat, kagylóhéjakat még nem kellett legyártani, de a papírpénz már „más tészta”, a gyártásához pedig természetesen gőz szükséges. A jó magyar Forint gyártásához is Certuss gőzfejlesztőt használnak, vagyis magához a papír előállításához és a nyomtatásához is. |
Bővebben...
|
Írta: Horváth Andrea
|
2011. július 14. csütörtök, 00:00 |
CERTUSS gőzfejlesztők alkalmazása a világ leghosszabb vasúti alagútjának építésénél
Svájcban áll építés alatt a kb. 57 km hosszúságú Gotthard bázisalagút. Az első alagútcső áttörése már 2010. október 15-én meg is történt. Elkészülését és üzembe helyezését 2017 végére tervezik. Az alagút északon Erstfeld és délen Bodio települések között keresztezi az Alpokot. Az alagút felett mintegy 2500 m szikla és kőzet van. Ezzel a világ leghosszabb és legmélyebb vasúti alagútja. |
Bővebben...
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 Következő > Utolsó >>
|
Oldal 3 / 6 |